Riposta!



W odpowiedzi na post Lego to zło, kitty to zło, dinozaury to zło...  ,nie mogłam się powstrzymać z napisaniem kilku słów ! Ostatnio przeszła kolejna fala fanatycznych moim zdaniem wypowiedzi na temat zabawek!
                

Nie wiem czy bardziej mnie to denerwuje śmieszy czy przeraża ! Czym się pytam mają się teraz bawić w takim wypadku dzieci? Klocki szatańskie kotki z piekła rodem i krążki typu bączek po których trzeba zaprosić księdza na egzorcyzmy! Idąc krok dalej poszukałam zabawek ,,katolickich" i tak oto dotychczas cycaty symbol seksu w śród zabawek(budzący przed laty sporo kontrowersji) przdestawia się jako najświętsza panienka
a jej umięśniony napakowany testosteronem facet postać Jezusa!


Dla czego w takim razie nie zrobić małego konfesjonału do zabawy dla dzieci do lat5 ? lub kościół do składania ?


Czy o to chodzi? Na moje szczęście udało mi się uniknąć tego obłędu jak moim dzieciom zabawki kupowałam!Nie jestem osobą niewierzącą nie jestem tez przesadnie pobożna ale pewne sprawy chyba w złym kierunku idą!
                      A ty? co sądzisz?

Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

10 komentarzy:

  1. Jaką Józef ma seksi nóżkę!!
    Tfu Tfu!! Tfu!!
    Tego powinni w Kościele zabronić!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaraz seria egzorcyzmów cię spotka

      Usuń
    2. no Matka boska tez calkiem sobie :D

      Usuń
    3. wcielenie dobra i niewinnosci jaka byla matka boska stala sie w moich oczach teraz sex bomba :) dzieki kinia...jezus no coz ciacho.... czy to czyni mnie juz zla i nawiedzona przez szatana kobieta :D. jedyne zabawki jakie powinni przestac produkowac to te monster high jak dla mnie to sa szatanskie laleczki :P

      Usuń
    4. masz wizyte egzorcysty zaraz jak się z Moniką upora

      Usuń
    5. :D Ale u mnie trochę zejdzie ... Kinia, nie zapomnij tych obłędnych babeczek!!

      Usuń
    6. tak z wodą święconą

      Usuń
    7. Byle czekolada była to i woda przejdzie :D

      Usuń
    8. Noooo ale TAKIEGOOOOOOOO Jezusa mogłabym codziennie spotykać... Pozdrawiam Magdalena :)

      Usuń