Szcześcia w nowym roku

Dziś naszedł mnie dzień pewnych refleksji i zastanowień po co składamy życzenia sobie na co nam obłuda i niby za interesowanie poco składamy sobie nieszczere życzenia .Przecież tak naprawdę guzik nas obchodzi czy Kowalskiemu będzie dobrze a wręcz woleli byśmy żeby tak nie było ! Poza tym cały rok nas nie interesują byli dalsi znajomi wiec po co wykosztowywac się na znaczki telefony smsy żeby kłamać ? Czemu nie zadzwonimy np do kogoś po 10 latach i nie powiem mu jak cie nienawidzę albo życzę ci wszystkiego najgorszego ! Po co udawać ! Bądźmy sobą nie składajmy życzeń obłudnych bo to żałosne poza tym osoba która te życzenia dostanie morze w nie uwierzyć i tym możemy jej zrobić Krzywdę większą jak byśmy byli obojętni
 Kończąc wywód noworoczny życzę wszystkim w nowym roku tego co sobie samej

Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

4 komentarze:

  1. masz racje w 100% dlatego ja nie wysylam kartek tym co nie lubie lub tym co o mnie nie pamietaja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. składam życzenia nawet wrogom-to moja dewiza na życie;jestem ponad głupotę,fałsz i chamstwo :D

      Usuń
  3. Hehe zgadza się, dlatego ja nigdy nie składam życzeń, mówię "nawzajem" :)

    OdpowiedzUsuń