Cytaty moich dzieci-poprawiamy humor

Jako że ostatnio strasznie smęciłam postanowiłam trochę nadrobić śmiechem oto dam wam kilka cytatów moich dzieci:
1.Powrót z zerówki Grześ bez problemowe dziecko nie wulgarne mówi
-ale mnie ta pani dziś wqr..ila
- ze co ci zrobiła

-wqr..ła
-synku to jest brzydkie słowo nie wolno ci go używać!
-No to jak mam ci powiedzieć ze mnie tak zdenerwowała ze aż byłem wqr..ny!
2.-Mamo a co on tu ma ja tego nie mam
- to siusiak chłopcy go mają dziewczynki nie
-siusiak mówisz acha to jak on ma siusiaka to ja siuśke
3.-mamo a ile miałaś lat jak dinozaury się na ziemi pojawiły
4.-są sprawę dziewczyńskie i chlopaczenskie
5-babciu kiedy już umrzesz?
-nie wiem kochanie narazie nie a czemu pytasz?
-szkoda ze nie teraz! jak byś już w niebie była to byś moja anabelke pozdrowiła <,anabelka zabawka krówka która zjadł pies a dziecku powiedziano ze do nieba poszła>
6-a jak będziesz jeść tyle bananów to zostaniesz tarzanem
7_Piotrek ty zwykła nędzna babka jesteś
8-nie płakaj kofam cie <kofam z matczynego kocham kofeinę>
9kofam cie jak nie wiem nic
10 ta sałatka jest pyszna prawie tak pyszna jak sklepowa
a oto autorzy słów powyżej. Mam nadzieje ze się trochę pośmialiście

                                                                                  CDN.

Unknown

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

9 komentarzy:

  1. "5-babciu kiedy już umrzesz?
    -nie wiem kochanie narazie nie a czemu pytasz?
    -szkoda ze nie teraz! jak byś już w niebie była to byś moja anabelke pozdrowiła <,anabelka zabawka krówka która zjadł pies a dziecku powiedziano ze do nieba poszła>"
    wymiatasz laska :))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha do mnie 4 latek:
    -Ty jesteś w ciąży.
    - Nie, ja tylko taka gruba jestem
    - A ja Ci mówię że masz dzidziusia.
    Za chwilę wychodzą do domu, mały się wraca
    - A umówisz się ze mną w niedzielę??
    - Przecież gruba jestem
    - No i co?? Ja lubię pączki
    haha myślałam że uduszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieci są bezbłędne

      Usuń
    2. kamila, mnie już ludzie przestali zapraszać dzięki szczerości moich dzieci ;)

      Usuń
  3. sa genialni :D punkt 1 mnie rozbawil do lez :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uśmiałam się jak nic! Zwłaszcza 1 i 10 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha dinozaury najlepsze hahaha

    OdpowiedzUsuń
  6. Padłam przy pytaniu o śmierć babci... A dinozaury to majstersztyk.

    OdpowiedzUsuń